Die Blätter der Niederwerfung (Ас-Сахифат-ус-Садсчадия) – 49

> Форумдар > Германиянын аяттар, сүрө, хадис > Die Blätter der Niederwerfung (Ас-Сахифат-ус-Садсчадия) – 49

ALMANCAX ФОРУМДАРЫНА КОШ КЕЛИҢИЗ. ГЕРМАНИЯ ЖАНА НЕРМАН ТИЛИ ЖӨНҮНДӨ СИЗ ИЗДЕГЕН БААРДЫК МААЛЫМАТТАРДЫ БИЗДИН ФОРУМДАРДАН ТАБА АЛАСЫЗ.
    3,14
    Катышуучу

    Sahifat-ул-Sadschadiyy А
    Наркобарон: үчүн sahiifat-ulsadschdschaadiyy
    арабча: الصحيفة السجادية
    persisch: صحیفه سجادیه
    Англисче: ал-Sajjadiyy үчүн табулатура

    Мехр -маркетинг Миспага:
    Sahifat-ул-Sadschadiyy А

    Die Блаттер дер Niederwerfung
    (A Sahifat-US-Sadschadiyy-ылайык)

    Имам Zain-ул Абидин (а.)

    49. Имарат seiner Bittgebet für Das дер Abwehr и Das дер Feen Verschwörung бүлөлөрүнүн Старк караганда ABW

    Mein Gott: Du Сен Мичиган geleitet, Амасаны Анды согуш nachlässig. Du Сен Мичиган ermahnt, Амасаны Анды согуш hartnäckig. Du Сен Мир Schönes gegeb, сен ungeh кезде Анды согуш болсо. Erkannt Dann кир Анды Das, Du Мир ооруп, ак Du Мир Erkenntnis gezeigt darüb ооруп өлүп gegeb эле. Danach кир Анды (dịch) гаджет Vergebung Gebet, Dann Di (MIR) Сен verzieh жөнүндө. Ich кезде бин rückfällig geworden и Du Сен Мичиган (dennoch) Слабый. Dafür, Mein Gott, улуулук Dr Dankpreisung өлөт.

    Тас Дес Untergangs hineingerat жылы Ich бин өлбөйт. ДЕН Zerfalls караганда өлбөйт Schluch менен Ich бин деп аталган, ошонун картер RuTor.Org и-жылы Ангелина Das эртерээк Bestrafung Hinabsteig башкаруусунун согуш ausgesetzt на деп hinabgestieg. Mein Антийлер учуру D ортолук (Глаубер жеке меню) Einheit Ирланидия өлүп и жоло-Hilfsmittel ортолук, жөлөнүп Keinen Götzendienst neben DR сызыгы и neben DR Keinen жареная Gott angenommen кир. Wahrlich, Ангелина бин с идеи Seele зу Dir gefloh, зу D ортолук Zuflucht für ден sündig өлүп, и-дер Fluchtpunkt уулдан, Медиада Das Gluck seiner Seele сап verloren кой пайка.

    Wahrlich, Калайсын жолу шляпа күн Feind Mich Ямайка Das Schwerte seiner Feindschaft gezogen, Мичиган боюнча таймаш үчүн scharf Kante өлгөн (Großen) Messers Mich и dessen Клинге үчүн wetzt. Hat деинен и уулоочу tödlich деп Окадзаки beigemischt richtet Мичиган на уулоочу zielsicher ким Pfeil. gelass деп Seine Wachter сайрашы.Комуз Мичиган Nicht AUS ден Augen. эртеби beabsichtigt ылайык, Мичиган и Мичиган, сыр schlim Schlim Trunk trinken зу seiner Bitterkeit пайка каржылоону auszusetzen жок. өлөбүз Schwächen оорулуу DI, Mein Gott менюсун Daraufh, өлүп Katastrophen учуру ertrag, Mei denjenig зу курчап, БӨС- beabsichtigt сапта Unfähigkeit үчүн, Мичиган зу bekämpf и өрүк Einsamkeit Ямайка деп Vielzahl derjenig, өлүп з мин уулдары и darauf feindlich zielt өлүп, Мичиган зу verunglimpf жылы брызгали Weise, gedacht кир алам бир өлөт. Dann Сен Du ergriff демилгеси, деинен Sieger зу Мир meinen Ruecker ооруп schenken и с деинен Kraft gestärkt. Dann Сен Du уулоочу Махт и укту да өлөт Einsamkeit gebrochen gestoß Vielzahl дер из seiner менен unterstützen болуп саналат. Du Сен мир өлүп Oberhand и Das Дүйнө укту gegeb, эртеби abgezielt линиясын worauf пайка на укту zurückfall. Du Сен укту Daraufh abgewehrt, générique Башкы кыштактарына Эр орго, эр шапка орго Анахайм и Nicht gestillt үчүн befriedigt Өтмөктүн. Wahrlich, эр Fingerspitz Биса Сеине (до Ира) и zurück kehrt, Du уулоочу Truppe деп gebrochen кыштактарына Сенин fliehend үчүн.

    Wie жолу баттык Мичиган Ямайка Unterdrück geschmiedet и өлбөйт летних Schlinge Fall Ямайка Мичиган geknüpft Verschwörung. Der (Unterdrück анын) линия уулоочу Андрейченко beauftragt, Мичиган зу beobachten и lauert Мир на, Калайсын күн raubt Манойах Opfer auflauert, на өлбөйт Nutzung брызгали Chance Ямайка Сейн Opfer wartend, wobei эме мир heuchlerisch Freundlichkeit үчүн zeigt и Мичиган ansieht жомок großem Анахайм болуп саналат. Als Du, Mein Gott, geheiligt и erhaben bist Du, эми өлөбүз сен тартып Verdorbenheit seiner Absich өлүп, и Hässlichkeit dessen, эр verinnerlicht линия, Сен Du укту уулоочу Kluft и сен укту да өлбөйт Tiefe seiner Grube жылы zurückgeworf менен hineingestürzt жатат kopfüber эле өлөт. Ошентип, Ungna эр из seiner Halsstarrigkeit жылы Сугат үчүн ден ШАЛУНЫ seiner Schlingenfall менен gedemütigt менен дер Эр geplant сызык, Мичиган учуру sehen Darin. Уэр Nicht Deine грейс, патока Das Мир Beinahe Passiert, калышты ортолук Passiert болчу.

    Wie жолу орозо meinetweg боюнча издөө и калпагына күн Neider erstick verschluckt. Meinetweg бир seiner Ира и Без Мичиган с seiner scharfen Zunge иштелип чыккан сызыктар. Hat gegrollt көтөрө эме мир и ME Machi Ehri жылга зу USSR, seiner Bestrebungen тиркелет сапта Schandtat жарыя кылат. Eigenschaften линиялары, эртеби (өч) Schon линиясын өлүп тиркелет, grollt zielt на Мичиган с seiner Verschwörung и с seiner тизмеси бар. Ошентип, кир Ангелина dịch, Mein Gott оо, hilfesuchend angerufen. Dabei бин Анды на Deine ишеним и көлөмү Erfüllung weiß Ыкчам, кыштактарына киши jemand, дер Пейдж курмандыктарын Schatten деинен Zuflucht БОНД сызык, unterdrückt кантебиз Nicht болуп саналат. Мына, ал дер Бург эртерээк Unterstützung жылы тумоо дер Sicherheit, versetzt чакыралы Шрек-жылы niemals Нурайым. verschanzt Сен Du Мичиган до seiner Старк на Deine Махт Daraufh.

    Көп учурда Сен Du Wolken из из Мир abgewandt unerwünscht, Wolken Gabi на Мичиган regn пайка, Бачер дер грейс fließen пайка (Мичиган) gekleidet жомок Unversehrtheit, Quelle Von (schlim каржылоо) Ereigniss на Versieg киммин и umfassendes Unheil aufgehoben өлөт дейт.

    Көп учурда Сен Du хороший Annahu жемиш (über песни) bestätigt, Mittellosigkeit aufgehoben, и из USSR, Fallen hochgeholf Bedürftigkeit abgewendet.

    Gabi и уулдары Das кабызу AUS Großzügigkeit Deinerseits, trotz дер с сыр мен Ungeh Beschäftigung деп интенсивдүү Dr gegenüber diesem während Алю. Меню Тейт сайрашы.Комуз песни Nicht Даран gehindert Gefälligkeit зу VOLLENDA из де schlechte, и Das линия Mich (dennoch) Nicht Davon abgehalt, Ding зу begeh өлүп, из издөө барбашы Unzufriedenheit де өлөт. Befragt Du wirst Nicht Дүйнө Das, Du tustina болчу.

    Wahrlich Ди Wurdest Gebet, и бул gegeb Сен Du. Di Wurdest (Auch) Gebet Nicht, и из г AUS dennoch деп gegeb Du сен. Де Huld Nicht и Du Сен gezögert аземди үчүн ersucht. Ох Mein Gebiet башка wolltest unbedingt Gefälligkeit, gunstein, Großzügigkeit-Берит деген (schenken). Ich (hingegen) кетмей Sturza үчүн Verbot Де-жылы unbedingt, Drohung менен vernachlässig überschreit Gesetz и де Ден. Wahrlich, доктор Dankpreisung, улуулук Mein Gott, тректи канча, Медиада чакыралы жүрөм и Nicht besiegt коштойт, Медиада Geduld и-Эс-Nicht besitzt eilig сызык.

    Hier Кургана derjenig, Reichlichkeit Gaban gesteht дер өлүп ред, дер DIESE с seiner Seele Nachlässigkeit begegnet ортолук и-дер gegenüber Vergeudung bezeugt.

    Дүйнө жүзүнө Кудай, Ангелина ersuch Nähe үчүн Де-на erhaben башкы дин Muhammads и ден жалтыратуу караганда Weg Алиса өлүп и Аманда бир dịch, на Sie beide Мичиган из [diesem и jenea Мен] [1] Зло учуру коргоо, анткени пылесосы fällt Dr диагностикалоо, ошонун Рейх Nicht schwer кылды и Mich erschöpft песни Nicht диагностикалоо эртерээк Махт Du bist анткени Aller Dinge канча.

    Ошентип, михей Мир, О Mein Gott, от эртерээк грейс и эртерээк туруп, Erfolgsleitung ständig Ангелина ктары одном Leiter annehmen жүрөм, гаджет менен байласа, эртерээк Zufriedenheit emporzusteig и с шаар Анды до эртерээк Bestrafung Башкы мын, ой Gnädigst Aller Gnädig болгон.

    [1] Wenn ылайык коркуу gemeint bestimmt з.

  • Бул темага жооп берүү үчүн сиз киришиңиз керек.